Barra de Menu

22 feb 2013

Buried Alive - Orly

Hello! today i have to show you this nail polish, im so happy i got to try! My mom won an amazing giveaway hosted by Nail Therapy she won many amazing nail polishes i will be posting here on the following days.  This is two coats of  Buried Alive by Orly (The first Orly i ever tried)  from the Dark shadows collection. Im a huge Tim Burton and Johnny Deep fan yes!! thats why i was so happy to find this polish.
The color its not the typical color i wear, its a bronze/brown with golden shimmers but i loved it and i think it looked pretty good. 

Hola, hoy tengo un esmalte para enseñarles que estoy muy feliz que pude probar. Mi mamá ganó un giveaway del blog Nail Therapy, ganó un montón de esmaltes super hermosos y los estaré mostrando aquí en los siguientes días. Estas son dos capas de Buried Alive de Orly (El primer Orly que he usado) de la colección de Dark Shadows, soy fan de Tim Burton y Johnny Depp si! es por eso que me emocioné al ver este esmalte. 

El color no es de los que usualmente uso, es un chocolate/bronze con brillos dorados pero me gustó y creo que se me veía bastante bien.


1 comentario: