Barra de Menu

20 nov 2012

Birthday Manicure

Hello! last tuesday was my birthday i had some manicures ideas but couldn't decide so i asked my boyfriend and he choose one i had inspired in a manicure i saw by @heatherfly at instagram. I really liked this manicure because i think my nails look good on red but what i loved most was the cheetah print over the holographic polish i think im gonna use it on all my nails soon.  

Hola! el martes pasado fue mi cumpleaños, quería hacerme algo lindo y tenía varias ideas pero no podía decidirme así que le pregunté a mi novio y el escogió uno inspirado en un manicure que ví en la cuenta de instagram @heatherfly. Me gustó este manicure por que pienso que mis uñas se ven bien de rojo, pero me gustó aún más el estampado de leopardo sobre el Milani holográfico. Creo que estaré usandolo en todas mis uñas pronto.


Usé/ I Used:
L.A colors/Color craze - Hot blooded (Red/rojo)
Milani 3D - 510 ED (Holographic gold/ Dorado holográfico)
Konad special polish (black/negro)
Konad image plate m57
Seche vite topcoat (brillo)



2 comentarios: